poniedziałek, 11 października 2010

Artur Boruc: Stawałem się leniwy

Latem tego roku Artur Boruc przeszedł z Celtiku Glasgow do Fiorentiny. Przeprowadzka do Włoch nie wyszła na razie reprezentantowi Polski na dobre, gdyż przegrywa rywalizację z Sebastienem Freyem o miejsce w bramce "Violii", ale Boruc nie żałuje swojej decyzji.

 

W wypowiedzi dla FirenzeViola.it reprezentant Polski podał powody, dla których postanowił opuścić Celtic.
"W Glasgow stawałem się coraz bardziej leniwy. Kibice uwielbiali mnie bez względu na to, jak prezentowałem się na boisku. Kocham Celtic, ale dla mojego rozwoju konieczne były zmiany" - tłumaczy Boruc.

" Wiedziałem, że będę musiał ciężej pracować w Fiorentinie, ponieważ jest ogromna różnica w porównaniu z tym co było w Celtiku. Po pierwsze muszę walczyć tutaj swoją pozycję. Przyszedłem do Włoch, aby sprawdzić się w mocniejszej lidze. Chcę udowodnić swoją wartość".
     Boruc, który powrócił do reprezentacji Polski po blisko rocznej przerwie, dodał też, że bardzo podoba mu się życie we Włoszech i nawet rozpoczął naukę języka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz